|

Top 10

KEI

Od soboty 20 marca do 18 kwietnia kina są zamknięte

W związku z pandemią COVID-19, rząd zdecydował o ponownym zamknięciu wszystkich kin.

Planowane ponowne otwarcie kin od 19 kwietnia..

10 Cloverfield Lane


Directed by: Dan Trachtenberg

Cinema program "10 Cloverfield Lane" in Warszawa

No showtimes for movie "10 Cloverfield Lane" for today
Choose other date from the calendar above.

Movie poster Cloverfield Lane 10
Original title: 10 Cloverfield Lane
Runtime: 105 min.
Production: USA , 2016
Category: horror
Release Date: 22 April 2016
Distribution: UIP

Directed by: Dan Trachtenberg
Cast: Mary Elizabeth Winstead, John Goodman, John Gallagher Jr.


Average rate: 7.0
rating 7.0 rating 7.0 rating 7.0 rating 7.0 rating 7.0 rating 7.0 rating 7.0 rating 7.0 rating 7.0 rating 7.0
15 votes. | Rate movie

Movie trailer: 10 Cloverfield Lane

Your comments

obserwatorka 26. May 2016, 13:41

Koncowka jest po prostu miazdzaca. Niestety negatywnie.

Gregmart 14. May 2016, 22:11

Bardzo fajny film trzymający non stop w napięciu

Frydt 13. May 2016, 15:55

Masakra. Z daleka od takiego filmu. Ci ktorzy pisza ze film dobry nie wiedza co to dobre kino.

a po co? 12. May 2016, 23:18

Wreszcie dobry dreszczowiec. John Goodman świetny, reszta też przekonująca. Reżyser odrobił lekcje ze znajomości gatunku. Umiejętnie zastosował różne metody straszenia i zaskakiwania. Zakończenie, krytykowane przez niektórych (chyba za nietypowość dla tego gatunku filmów) nie jest złe, tylko jak zwykle trzeba wejść w konwencję, zamiast się usztywniać. Polecam.

NIE KINO INO INO 8. May 2016, 19:31

nie da sie ukryć że jest to film SPECYFICZNY na pewno nie dla wszystkich jedni bedą zachwyceni innym nie koniecznie ale uważam to jednak za duży plus tej produkcji

Becker 8. May 2016, 12:53

Film spoko, ciekawa idea ale końcówka trochę niedopracowana. Tak czy inaczej warto.

ali 6. May 2016, 19:59

Film fajna miazga i nuta fajna

(_,_) 6. May 2016, 16:55

Straszna padaka, do połowy film całkiem niezły dobrze się zapowiadało a później to już emocje jak na grzybobraniu:)

peter 6. May 2016, 14:41

jest super!
w filmie co najmniej z 4 razy akcja zrobi zwrot o 180 stopni, zeby na koncu hehe poleciec w kosmos....

mm 5. May 2016, 12:21

mistrzostwo swiata!!

beata 3. May 2016, 15:30

masakra, dawno nie byłam na tak beznadziejnym filmie,powinni zwracać za bilety

sebastian 28. April 2016, 13:25

pomysł ciekawy.
budowanie napięcia na plus +
zakończenie filmu na minus -
wart polecenia.

Hub22 27. April 2016, 19:38

Ok. Trzyma w napięciu i zagadce. A końcówka to mistrzostwo.

Najder 26. April 2016, 9:05

Jest klimat. John Goodman w kapitalnej roli i niespotykanej konwencji. Mary Elizabeth Winstead też świetnie. Polecam!

Agata 23. April 2016, 22:19

Mocny! Trzyma w napięciu od samego początku, do samego końca; muzyka dodatkowo buduje odpowiedni nastrój , świetny pomysł na fabułę.
Na prawdę polecam. 9/10

...2 22. April 2016, 16:30

im mniej wiecie na temat tego filmu idąc do kina, tym lepiej będziecie się bawić. idźcie i sami sie przekonajcie

Ka-boom !! 22. April 2016, 16:18

Bardzo dobry Thriller! Świetnie wyważony! Można nawet powiedzieć, że typowo gatunkowy dreszczowiec.

Add new comment 10 Cloverfield Lane

Your opinion about the movie:

Repertuar kin na telefonie

Now in cinemas

Cinemas

Premieres

1 April

Coming soon

7 May
» more coming soon

Cinemas


logo Repertuary pl © 2000 - 2021 Repertuary.pl